.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم رعایت نکنند بیمارستان‌ها جای بستری نخواهند داشت
مردم اگر شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند ظرفیتی برای پذیرش بیماران کرونایی در مازندران نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مردم اگر شیوه نامه‌ها رعایت نکنند ممکن است به وضعیتی برسیم که مردم به بیمارستان‌ها مراجعه کرده و جای بستری نباشد.

او با اشاره به اینکه بخشی از مصوبات ستاد استانی کرونا که در مورد سفر و تعطیلات بود ظاهرا اجرایی نشد، افزود: تعطیلات یک هفته‌ای پایتخت قرار بود در جهت پیشگیری از شیوع کرونا در تهران و مازندران باشد، اما شاهد مسافران بسیار زیادی در استان بودیم.

دکتر موسوی در جواب این سوال که چرا آمار‌ها از روز‌های نخست شیوع کرونا در استان پیشی گرفته است، گفت: بی توجهی به توصیه‌های بهداشتی از سوی مسئولان و شهروندان موجب شده تا با قرار گرفتن مازندران در پیک پنجم، آمار ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونا دوباره در استان روندی صعودی بگیرد.

او افزود:وضعیت استان اکنون از اسفند ۹۸ بدتر است و اکنون مازندران بیشترین میزان شیوع و بستری را نسبت به جمعیت در کشور دارد.

او گفت:سیتم‌های بهداشت و درمان میزانی از ظرفیت را در دنیا دارند و واقعا استان اکنون در مرز حداکثر استفاده از ظرفیت بستری‌های خود است.

دکتر موسوی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های مازندران حدود ۴ هزار تخت بیمارستانی است، گفت: حدود ۳ هزار بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون بستری هستند و مابقی تخت‌ها هم بیماران غیر کرونایی بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تمامی شهروندان خواست شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.